DANE KONTAKTOWE

Address:

Autoelektronika Stanisław Bieniek
ul. Fabryczna 10 A, 44-240 Żory

ZNAJDŹ NAS NA:

WYŚLIJ ZAPYTANIE

    GODZINY OTWARCIA

    • Poniedziałek     8:00 – 16:00
    • Wtorek               8:00 – 16:00
    • Środa                  8:00 – 16:00
    • Czwartek            8:00 – 16:00
    • Piątek                  8:00 – 16:00
    • Sobota                po uzgodnieniu telefonicznym

    Każdą wizytę zgłaszamy telefonicznie

    ZNAJDŹ NAS NA MAPIE


    FORMULARZ NAPRAWY

    FAQ – często zadawane pytania

    Czas trwania naprawy?

    Czas naprawy jest uzależniony m.in. od aktualnej kolejki przysłanych do naprawy liczników i modułów maszyn oraz od dostępności części zamiennych.
    Średnio jest to:
    – dla samochodów osobowych 1-3 dni roboczych
    – dla samochodów ciężarowych 1-4 dni roboczych
    – dla motocykli i quadów 1-10 dni roboczych
    – dla maszyn rolniczych i budowlanych 1-7 dni roboczych

    Koszt diagnostyki?

    Diagnostyka jest darmowa. W przypadku braku możliwości naprawy lub gdy Klient nie zaakceptuje ceny za naprawę, jedynym kosztem jest opłata za odesłanie paczki tj. 25 PLN. Przesyłki zawsze odsyłane są kurierem InPost, za pobraniem. Przesyłki zagraniczne są wyceniane indywidualnie, w zależności od kraju i typu przesyłki.

    Dlaczego robienie wyceny przez telefon nie jest dobrym rozwiązaniem?

    Sprawa jest bardzo prosta: są naprawy oczywiste jak np. wylany wyświetlacz – tutaj cena jest sztywna i zwykle znana. Są natomiast usterki które mogą mieć kilka źródeł (płyta główna, procesor, napędy etc.), a cena naprawy każdej z nich jest inna.
    Nie jesteśmy w stanie przeprowadzić diagnozy bez odpowiednich pomiarów. Stąd opcja darmowej diagnostyki.

    Adres do wysyłki?

    Autoelektronika Stanisław Bieniek
    ul. Fabryczna 10 A
    44-240 Żory

    Jak się z wami skontaktować?

    Mamy kontakt z Klientami poprzez e-mail, SMS, Messenger, Whatsapp itp. Natomiast zdecydowanie preferowana jest rozmowa telefoniczna lub kontakt osobisty na miejscu.

    Jak zapakować przesyłkę?

    Bardzo ważną kwestią jest odpowiednie zabezpieczenie licznika/modułu w paczce. Zalecamy pakowanie przy użyciu folii bąbelkowej, przekładek i kartonu. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz naprawy lub jakąkolwiek kartkę na której należy ująć swoje dane (telefon i adres zwrotny) oraz opisać usterkę.

    Szczegóły KLIKNIJ TUTAJ

    Czy mogę nadać paczkę do paczkomatu?

    Oczywiście, prosimy jednak koniecznie o kontakt telefoniczny, z informacją iż nadali Państwo paczkę w paczkomacie.
    Adres najbliższego paczkomatu: ZOR21M
    Brzozowa 15 A, Żory
    Przy Delikatesach Kubik

    Jak mam się z wami rozliczyć za naprawę?

    Niemalże wszystkie paczki wysyłamy kurierem, za pobraniem, taka opcja jest najszybsza i najwygodniejsza. Na życzenie Klienta możemy wysłać przesyłkę bez pobrania, po otrzymaniu przelewu na konto, ale to opóźnia cały proces. Przesyłki zagraniczne w każdym przypadku wysyłane są po uprzednim otrzymaniu przelewu na konto.

    Czy można przyjechać do was do warsztatu i dokonać naprawy na miejscu?

    Oczywiście jest taka możliwość. Wystarczy telefon dwa dni przed przyjazdem, w celu umówienia się na konkretną datę i godzinę. Klientów na miejscu przyjmujemy we wtorki, środy, piątki i niektóre soboty. Czas trwania naprawy na miejscu – mniej więcej 1 do 3 godzin. Czas oczekiwania na naprawę można spędzić w naszej poczekalni, popijając kawę lub herbatę 🙂

    Czy otrzymam gwarancję na naprawę?

    Tak, każdy Klient otrzymuje od nas pisemną gwarancję. Okres gwarancji zależy od tego z jakiego pojazdu pochodzi naprawiany licznik / moduł. Dla przykładu liczniki samochodów osobowych objęte są 24 miesięczną gwarancją.

    Czy wystawiacie faktury VAT?

    Tak, każdy Klient otrzymuje od nas paragon lub fakturę. Ważne żeby o chęci otrzymania faktury poinformować nas przed wydrukowaniem paragonu.

    Czy przyjmujecie naprawy z zagranicy?

    Jak najbardziej, można wysłać do nas paczkę z zagranicy, koszt odesłania paczki ustalamy indywidualnie, ponieważ jest on uzależniony od kraju do jakiego wysyłamy licznik / moduł.

    Czy zamiast naprawiać licznik, nie lepiej kupić inny na aukcji internetowej?

    Nie polecamy takiego rozwiązania z kilku powodów.
    1. Nie wiadomo czy licznik który kupimy również nie będzie zepsuty.
    2. Zakupiony licznik będzie miał zawsze inny przebieg niż nasz oryginalny, a zmiana przebiegu jest w Polsce karana.
    3. Jeśli uda się nam kupić w miarę sprawny licznik i inny przebieg nam nie przeszkadza, to i tak należy się udać na stację kontroli pojazdów by dokonać zmian w CEPiK, taka usługa jest płatna.
    4. Może się okazać, że zakupiony na aukcji internetowej licznik musi być zaprogramowany do naszego samochodu – to kolejny koszt.

    Naprawiając licznik u nas nie tylko otrzymują Państwo pisemną gwarancję, ale dodatkowo oryginalny przebieg licznika jest zawsze zachowany.

    A co jeśli po naprawie podłączę licznik do pojazdu i nie będzie działał?

    W takiej sytuacji zawsze należy się z nami skontaktować telefonicznie i opisać co dzieje się z licznikiem. Czasem zdarza się, że na pełne odpalenie samochodu należy chwilę poczekać (np. jak w niektórych licznikach Audi), zdarza się też że w samochodzie przepali się bezpiecznik czy zużyje żarówka. Trzeba pamiętać o tym, że naprawiamy elektronikę, która w wielu przypadkach (delikatnie mówiąc) ma już swoje lata 🙂

    Back to top